وال استریت ژورنال روز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ماه در مطلبی با عنوان «چرا بایدن تحریم‌ها علیه نفت ایران را اجرا نمی‌کند؟» به‌قلم برایان هوک نوشت: تغییر سیاست ترامپ توسط او به کمپین ترور رژیم ایران علیه آمریکا کمک کرده است.
برایان هوک نماینده ویژه ایران در دوران ریاست‌جمهوری ترامپ گفت: صادرات نفت رژیم ایران در ماه گذشته به بالاترین حد خود در ۶سال اخیر رسید.
درآمد نفتی رژیم ایران ماشین جنگی آن را تضمین می‌کند که خاورمیانه را از هم می‌پاشاند و از درآمدهای نفتی به شبه‌نظامیان در عراق، سوریه، لبنان، بحرین و یمن کمک مالی می‌رساند.
با وجودی که خاورمیانه در آستانه یک جنگ تمام‌عیار قرار دارد، بایدن از رژیم ایران می‌خواهد که برای از سرگیری مذاکرات بر سر توافق هسته‌یی به میز مذاکره بازگردد. رژیم ایران در حال حاضر به‌طور متوسط ​​۱.۵۶ میلیون بشکه در روز نفت خام صادر می‌کند.
برایان هوک خاطرنشان می‌کند صادرات نفت رژیم در سال ۲۰۱۸ (۱۳۹۷) از بیشترین حد خود یعنی ۲.۵میلیون بشکه در روز به کمترین میزان ۷۰هزار بشکه در آوریل ۲۰۲۰ (اردیبهشت ۱۳۹۹) کاهش یافت.
در آن سال، رژیم ایران هزینه‌های نظامی خود را ۲۸درصد کاهش داد. شبه‌نظامیان تحت حمایت ایران در سراسر خاورمیانه به خبرنگاران گفتند که کمکهای تهران خشک شده است.
بازگرداندن بازدارندگی؛ با اعمال تحریم‌های موجود و با هدف صفر کردن صادرات نفت برای تامین‌کننده اصلی تروریسم در خاورمیانه محقق می‌شود.    
🙏لطفا به اشتراک بگذارید